torsdag 21 oktober 2010

Pluggfirande med Elin :)

Jag fick mitt firande igår som jag ville! Elin och jag slog ihop ett riktigt bra firande efter att båda avklarat något bra i skolan. Hon hade fått tillbaka tentan och jag hade klarat av min muntliga presentation. Ett ypperligt tillfälle för att fira att man gjort någonting bra! :)

Så jag promenerade hem till Elin runt tio när hon kom hem från jobbet. Där vi korkade upp rosén ;) Som vanligt blev det brådis när vi skulle ner på stan, men det hade vi verkligen inte behövt.. Helt totalt dött på folk nere på stan, inte en människa ute.. =/ Så det slutade med att vi hamnade på Firman, heter väl nånting annat nu men det minns jag inte vad. Ett litet ställe men ändå mysigt lixom :)

Idag är väl dagen då jag ska ta tag i mitt andra plugg, nämligen tentan! Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar