fredag 29 oktober 2010

Sista rycket !

Del 3/3 Sista rycket nu.. blir nog fast vid det fram till midnatt med avbrott under Idol! Så då vet ni vart ni har Malin de kommande åtta timmarna!!

Men innan det.. min fredag då? Jo började med att en trött Malin vaknade till liv tiiidigt och gick upp för att käka frulle ;) Sen bar det av mot staden, där jag träffade Semlan och PierrePung :D Emelie och jag skulle ju snagga oss! ;) Sen var det bara hem och sätta igång med allt elände. Mange kom hem med mina grejjer som jag beställt från färgadelinser.com =) Haha och tror ni inte det är sant eller.. jo såklart att handskarna jag beställt var för små, eller mina armar kanske var för stora ;) joo så var det nog. Så fick åka upp till Gränby en snabbis och köpa likadana som jag hittade till Semlan igår! Snygga var dom ! När vi ändå var där passade vi på att gå in på Jack and Jones där vi kollade lite kläder till snutte. Åhh jag hittade en snygg t-shirt till honom, sen tittade vi på skjortor och jag valde en jättefin. Den hade långarmar, jag har alltid velat att han ska testa en sån men han tycker att det är så fult med långarmade skjortor. Men idag ni, så fick jag in en sån i provhytten ! och jag smällte ju och när jag tycker nånting är fint så (haha för det mesta) kan han faktiskt ändra sig! Vilket han gjorde idag. Lycka mig D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar