söndag 24 oktober 2010

Gårdagens bestyr!

Idag sov jag ut läääänge! Så skönt. Men ännu skönare att vakna upp en dag som denna och inte känna att huvet värker. Drack ju visserligen igår men slutade dricka tidigt så säkert därför och mitt vattendrickande kanske gjorde susen!

Hanna hade 20års fääst igår! Vi började hemma hos henne, där det var riktigt trevligt! Sen skulle alla dra till Bj men väl nere på stan så skulle dom flesta tydligen till Terassen så vi var där ett tag.. Men jag och Moa drog ganska tidigt, hon ville med bussen och jag kände att då kunde jag också lika gärna dra. Men jag hade en jäkligt kul kväll i övrigt! =)

Jag följde med Moa till hennes buss på stationen sen skulle jag ta en taxi hem. Så gick upp mot Kalas för där brukar de finnas flest taxin, så stannade en liten buss glömde kolla bolaget men antar att det var vanliga Taxi direkt eller nått.. Jag förhandlar till mig ett bra pris.. Så när vi kommer till elon där så stannar han, vi har suttit och pumpat musik hela vägen och just då var det min favorit Bumpy ride så jag frågar om jag bara får lyssna klart på låten. Han aa visst så när jag betalt o allting är klart så räcker han fram sina armar som om han ska ge mig en kram antar jag sa jag tänker ju inte på det utan ger han en kram liksom.. Men då böjer han sig fram och pussar mig på munnen!!!! Det vidriga äcklet... jag hoppas ut ur taxin i full fart! Fyfaan vilken vidrig typ.. Och man som tar taxi hem för att slippa sånna och nu kan man inte ens lita på dom. Aldrig mera ensam i en taxibil säger ja bara ! ALDRIG MERA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar