fredag 15 oktober 2010

Orolig mamma!

Nu börjar jag känna oro på riktigt! Min lilla tjej har varit borta i två dygn nu, sedan i onsdags kväll. Hon har aldrig varit borta så här länge. Hon har inte ens varit borta över en natt. Endast några timmar som max innan hon har kommit hem igen.

Älskling hade ringt till vaktmästarna och sagt att de skulle hålla ögonen öppna, och jag ringde och anmälde hos polisen. Nu är det bara lapparna som saknas. Har skrivit på datorn så Mange skulle skriva ut dem i skolan.

Vi var ut och kollade runt om i Kvarngärdet flera gånger igår men såg henne ingenstans. Vi såg massa andra katter men inte henne.

Vissa kanske tycker att vi är löjliga nu och tänker att det inte är någon fara när det är en katt det handlar om.. men jag är orolig i alla fall, vem som helst kan ju ha tagit henne eller hon kanske har blivit påkörd eller va fan som hellst??!!! =( Jag hade nog absolut inte alls varit lika orolig om jag hade haft en vanlig bondkatt som var utekatt.. då hade man ju tänkt att den kommer tillbaka. Men när Amazing är innekatt för det första och de gånger hon sprungit ut så har hon kommit tassandes hem nästan med detsamma! Hon måste ju vara hungrig stackarn eller frysa åtminstonde.. Det är ju fan kallt på nätterna nu ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar