lördag 30 oktober 2010

Befrielse!

Nu ska jag sluta tjata om mitt jäkla plugg! Nu är det äntligen över för den här gången! Vilken vecka, en jag inte skulle vilja göra om i första taget! Tyvärr så kändes det som alla tre tentorna blev halvdanna, inte nöjd med någon av dom. Så det skulle ju vara riktigt surt om man fick göra om alltihopa! =( Men jag blir så uppstressad när det är så mycket och vet inte i vilken ände man ska börja.. så sitter man där sista dagen/ timmarna.. så därför blir det som det blir. Taskigt men jag kan ju hålla på tummen att man bara behöver komplitera på hemtentorna! Tyckte läraren snacka om det, om inte allt man skrivit var åt skogen!

Idag ska Malin fira så det står häligantill !! :D Utklädd ska hon vara me ;) Det kommer hit lite folk ikväll på Halloweenfest, senare blir det utgång! Lite tråkigt att så som jag har hört det så är det bara Kalas som kommer att ha tema, oh eftersom vad jag vet så ska alla vi klä ut oss, då vill man ju att flera på krogen också ska de! Så vi får väl se vart vi hamnar, men hade ändå vart kul att testa Platina..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar