onsdag 20 oktober 2010

Muntlig presentation

Kom precis hem från skolan, har haft muntligredovisning hela förmiddagen. Inte ens halva klassen var där tror vi var cirka sju personer sammanlagt. Så det var ju bara possitivt för mig som är så rädd för att redovisa muntligt.

Jag redovisade bland de sista och var så nervös när jag gick fram (som alltid) och tänkte att jag skulle minsann läsa allting innantill och alla andra kunde sitt utantill och tittade bara på publiken.. och att jag hade gjort presentationen helt fel och missuppfattat alltihopa!

Men.. när jag väl kommit igång med redovisningen som för er som inte vet handlade om "Barnarbeten eller barns arbeten" så flöt det på ganska bra. Visst jag kom av mig lite då och då men det kändes som att jag ändå pratade på utantill och tittade på publiken rellativt mycket! Så efteråt kändes det som att en sten hade fallit från hjärtat, mycket skön känsla ! :)

Så nu vill Malin fira! och inte genom att börja med tentan som jag inte ens tittat på än.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar