torsdag 7 oktober 2010

Torsdag

Klockan är halv ett och vaknade för en liten stund sen, huvudet snurrar fortfarande och jag känner mig illamående. Tror starkt att det blev lite fööör mycket av det goda igår. Den smällen får man ju som sagt ta idag istället.

Elin försökte få upp mig vid niotiden för vi började skolan vid tio. Lyckat bruden. Som ni märker så fungerade inte hennes metoder vidare bra eftersom att jag sitter här just nu. Men hade det varit en viktig lektion så hade jag väl kankse tagit mig i kragen. Men det var seminarium idag på pedagogiken och som jag skrev igår så kände jag inte att det gav mig vidare mycket utan att det mest kändes som upprepning. Sen så kommer jag ju få ett annat prov än dem i klassen, ett prov som är utifrån min gamla litteratur. För det skiljer sig lite mellan min och deras.

Norrlands igår då. Riktigt kul med nation, billigt som satan ;) Kom ju in gratis dårå eftersom jag är medlem där! Så det var nice och dessutom gratis i garderoben. Inte nog med att drinkarna var as billiga. Nu kommer jag inte ihåg precis hur mycket det kosta men inte var det mycket i alla fall! Men det var dock väääldigt lite folk ute, även fast det var en onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar