söndag 17 oktober 2010

Söndag

Sitter hemma hos Emelie och Pierre. Vaknade för en stund sen och näsan är lika täppt fortafarnde om inte mer, men jag måste säga till min förvåning så känner jag mig inte det minsta bakis.. imponerande och jävligt skööönt!

Igår firade vi Pierre som sagt och det var riktigt trevligt! Emelie sötan hade bakat tårta och muffins och grejjer, mys med fika innan vi korkade upp! Fast det var ju vi brudar som stod för det där som har med alkohol att göra! Killarna fastnade mest framför tven och playstationen.. ILLA ! Fast jag fick faktiskt prova på och spela en gång, och det gick ju som det gick haha ;) Nej men det var en riktigt mysig och samtidigt galen kväll igår !! HAHA

Bilder kommer senare när jag kommer hem! Dom vill ni väl inte missa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar