onsdag 27 oktober 2010

Onsdag

Illa när man har så fullt upp att man inte ens hinner med att skriva blogg..:) Ställde klockan på sex i morse, gick upp och gjorde mig i ordning hann läsa igenom mina anteckningar en halv gång.. Sen åkte jag och hämtade upp Elin innan vi drog iväg till ekonomikum där vi skulle ha vår salstenta! Jag kände mig inte det minsta påläst eftersom min andra tenta tog mycket längre tid än vad jag tänkt att den skulle ta. Min sista fråga, ställde fucking till det. En fråga ur boken som var på engelska.. där sprack allting. Hela skiten! Så vi får väl an se hur resultatet blir men jag hoppas inte på för mycket. Liksom tentan jag skrev i morse.. haha vi får väl se! :)

Nu är sista rycket på min sista tenta! Den stora tentan =( Känns ju så förjävligt att ha allting samtidigt. Det suger, men gid så skönt det kommer att kännas sen på lördag när jag vaknar upp! Då kommer jag att känna frihet och dååå blir det till att fiiiira!!! :D Det är jag värd tycker jag, fast har en bit kvar innan jag ka ta ut nån lycka!

Idag stjussade jag iväg Linnea och Christoffer till Ikea en sväng, första gången jag kände att det var jobbigt att gå där.. hade ont i fötterna och ville bara hem! Bara för jag var stressad. Not funny! Men Linnea fick med sig en stor spegel och lite andra grejjer därifrån i alla fall! Haha vilket shååå och få in den i bilen hah ;) Sen åkte jag och Älskling och storhandlade för denna månad! Skönt att ha det gjort och dessutom tankade vi bilen. Så nu är alla räkningar (nästan) betalda, bilen tankad, kylen fylld! SKön känsla.. och dessutom pengar för denna månad undanlagda! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar