lördag 2 oktober 2010

Lördag

Gårdagen har satt sina spår.. haha eller nu känns det lite bättre, men i morse var det väääldigt segt.

Jag och älskling var till Rusta och ÖB nyss och fyndade äntligen en rund svart matta! Men sen när vi kom hem visade sig att den var en aning för liten. Tyckte att den hade kunnat vara lite större, men den får duga så länge! Igår kom mina nya gardiner som jag beställde från Jotex också. Så satte upp dem i sovrummet nyss, haha så visade det sig att dom var genomskinliga jag som trodde att dom skulle vara svarta. Det är ju smart eftersom vi inte har några persiener i sovrummet heller.. så nu är det väldigt lätt att titta in! ;) Haha Men man kan ju ha det så länge och visar det sig att det inte funkar så är det ju bara att byta. Hade ju varit värre om det var sommar för då hade det nog blivit väldigt svårt att sova.

Få se vad kvällen har att bjuda på. Pratade med Semlan förut och det lät som att hon var lite supasugen, men det kan jag ju inte påstå att jag är haha. Jag och baby pratade om att kanske dra på bio men jag vet inte vi får se helt enkelt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar