måndag 4 oktober 2010

Aj min rygg..

Nu var den här helgen över, dax att snart gå i säng och när man vaknar i morgon så är det måndag och ny vecka. Oktobervecka :) Sjukligt så tiden svischar visserligen är det typ de enda jag tjatar om, men det är faktiskt sant. Tiden går ju som satans sjukt fort.. LÄSKIGT!

Jobbade ju ikväll 17-22, ingen rast utan var ute hos brukarna hela kvällen. Första gången jag jobbade ett sånt pass, och det var ett riktigt skönt pass ändå ;) Man kunde ta de lugnt o skönt och ingen stress alls ! Men desvärre så fucka jag väl hela ryggen i stället. En gubbe som man skulle vända o vrida på och jag som är så svag pallade ju inte det.. min rygg tog styk och nu sitter jag här och har as ont istället.. inte bra.. =/ Hur ska det sluta när jag är 40 lixom, om man får ont i jobbet redan nu?

Skola i morgon, pedagogik. Har ju egentligen en vecka ledig från barn och ungdomsvetenskapen eller haha ledigt och ledigt ;) Ingen shemalagt tid i varjefall... Men för det så betyder det ju inte att man är ledig. Och då har jag tre lektioner i pedagogiken den här veckan istället. Trist Trist ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar