onsdag 25 augusti 2010

Stress !!

Imorse ringde klockan sex, och ont i magen som en stucken gris hade jag. Nerverna. Var så nervös när jag gick i säng också och de var kvar när jag vaknade. Mysko det har aldrig hänt förut. Då kan man säga att jag måste varit nervös men som tur var så gick det över på en ipren. Jag som inte brukar vara nervös eller stressad i onödan. Åkte i alla fall iväg till omtentan och satt där några timmar. Det kändes faktiskt helt okej, över förväntan. Svarade på alla frågor men sen om det räcker till ett Godkänt det återstår att se. Nu har jag i alla fall gjort den och mer än så kan jag inte göra. Hann ner en snabbis till Café Linné också där jag hälsade på Bella och hennes kompis och lilla Hugo såklart! Så stor han blivit, så snabbt han vuxit lilla charmtrollet!

Ojoj,, nu är det inte många timmar kvar innan planet lyfter.. stress stress och åter stress. Att man alltid lyckas. Men som tur är har jag resväskan klar i alla fall. Den står i hallen och väntar på avfärd. Jag kommer att skippa lilla resebagen denna gång, det känns som att den inte kommer att behövas när man bara ska vara borta en vecka och jag kommer ju inte direkt att shoppa loss där borta som man gör i Thailand. Färgen har jag satt i håret, väntar på att jag kan tvätta ur det. Så jag kan börja göra mig i ordning. Målat naglarna har jag gjort med ;) Måste ju se lite anstädig ut när man ska ut och resa! :)

Fattar inte jag har verkligen försökt att inte packa sånna där onödiga saker som man lätt kan slänga ner.. inga tjocktröjjor, ingen jacka, inga långbrallor, bara massa sommarkläder.. men endå tycker jag att väskan väger mycket. Hoppas bara inte den väger över 15kg. Vill inte betala övervikt igen. Sist vi åkte till Thailand så fick jag betala cirka 550kronor på dit vägen! Det var inte kul och jag vill inte vara med om det igen.. så därför jag försökt att tänka smart den här gången !

Nu nalkas det lunch är så hungrig! Potatisbullar får det bli snabbt och enkelt. Får se om jag hinner med att uppdatera nån mer gång innan avfärd! Annars får ni ha det så bra här hemma i regnet! Så uppdaterar jag när jag kommit hem på svensk mark igen! See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar