tisdag 17 augusti 2010

Sjukling!

Varför vara sjuk när det är sommar? Ska man inte få njuta av det sista som är kvar av sommaren i friskt tillstånd? Det är orättvist tycker jag, men å andra sidan kommer jag förhoppningsvis hinna att bli frisk till vi åker.. och då får jag njuta av de sista varma dagarna där istället!

Sjukanmäld idag, i morgon också. :( Hatar att känna känslan att man inte har råd att gå hemma, kommer att bli en så sjukt fattig månad i oktober.. september lönen alltså. Kommer bara att få ihop ett få antal dagar inte mnga kronor det inte.. Usch!! Inte roligt. Men men inte så mycket jag kan göra åt saken.. den här jävla sjukan vill inte försvinna och ingenting jag kan göra åt det förutom att proppa ipren och det gör jag redan! Mange skulle köpa hem sinova till mig som har tagit slut..

Nej ta och krypa ner i sängen igen kanske ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar