måndag 23 augusti 2010

Nedräkning..

Idag jobbade jag dag, skulle egentligen sluta klockan halv tre men tog en halvtimmes rast istället för en hel så gick hem vid tvåtiden. När jag kom hem var Pullan hemma hos oss och i full rulle med att käka cupido sallad.. vadå aviiiis ;) Vi kilade ner en snabbis på stan och fattig som jag är fick jag låna lite av mina snälla lillasyster. Var ju tvungen att fylla på min mobil innan utresa fast dock gjorde jag nog ett dumt val. Trodde att Amigos skulle vara bra, men det verkade som att de bara är extra bra när man ringer från Sverige till utlandet och inte tvärtom. Aja, försent att ändra på nu alla fall. Sen var jag ju tvungen att införskaffa mig blekningsmedel till mina groteskt fula utväxt! :S Måste ju göras någonting drastiskt åt den!

Mange slutade första dagen på vallideringen och då traskade vi hemåt. Det hade gått bra sa han, bara äldre damer haha och han hade vart yngst ;) haha kuuul ! :D Men det är ju superbra om han kan få en barnskötarutbildning av att gå där så det är ju super!

Elin kom förbi en sväng och hämtade sin väska som legat här ett tag, haha stackarn jag tror hon fick hem en väska som min vackra katt hade gjort spår på.. haha hon nosade i alla fall på den.. som om så vore ;)

Nu måste Malin börja packa resväskan! och plugga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar