lördag 21 augusti 2010

Weekend

Oj glömde visst att skriva igår.. sammanfattning av dagen då: Jobbade 7,30-12,30. Allt flöt på på jobbet och kom iväg i tid. Åkte hem och kikade på Laguna beach som jag typ blivit besatt av nu när jag legat hemma o varit sjuk. På eftermiddan drog jag ner på stan och mötte upp Semlan. Vi skulle nämligen växla in pengarna till resan ;) Så nu är det done!! Vart en liten sväng på staden också.. dyrt kalas när jag var tvungen att köpa nya lincer och dylikt.. haha

Kvällen vart lugn filmmys med min älskade Love. =)

Tvätt och städ är sysselsättningen som gäller denna lördagsförmidda.. troligen kommer jag eller vi att åka ut till Österby senare idag. Mamma och Pappa är ju barnvakt till småtejerna den här helgen. Så alltid kul att träffa dom ju! Måste väl få ordning på pluggandet också. Har än så länge bara läst igenom anteckningarna en gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar