onsdag 4 augusti 2010

Onsdag

Precis kommit hem från IKEA där jag var med Semlan och Mange, vi fyndade lite smått och gott till våra hem =) Nu ska jag äntligen få dekorera med mina stenar från Gotland som jag haft legat i bilen i flera veckor för jag inte riktigt vetat vart jag skulle gjort av dem. Därför jag vill ha en trädgård så man kan dekorera utomhus !! Som en viss Emelie kan göra ;) AVIS!

Igår åkte jag ut till Dalbyskogarna som sagt där vi hade en riktigt mysig vinkväll =) Som avslutades med en rysare.. haha om man kunde kalla filmen för det? Nu minns jag inte vad den heter men den handlade i alla fall om tre ungdomar som skulle göra en dokumentärfilm uti skogen där de kom vilse och den ene killen försvann, tyvärr hade filmen inget riktigt slut. Vi satt och väntade på när det skulle börja bli läskigt men det kom aldrig.. så var den slut helt plötsligt. Ingen film att rekomendera.. haha.

Nu är jag riktigt less på detta väder!! VILL HA SOL NU !!! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar