onsdag 11 augusti 2010

Nattziii

Slutat jobba för idag.. LEDIG en dag ;) wiiee ! haha min enda lediga dag då.

Pappa och jag ska hämta soffan i morgon! Om han inte har glömt bort det då förstås. Men det tror jag inte ;) Åhh jag längtar ! Äntligen en ny soffa! :) Dom har ringt två gånger den här veckan från EM möbler o frågat ifall jag har fått deras sms om att soffan har kommit. Redan första gången dom ringde sa jag de att jag inte hade varit hemma i helgen och att vi skulle dyka upp någon gång under veckan.. Så ringde de i morse igen och ba har ni fått nått sms? Då svara jag samma sak igen och att jag redan hade berättat att vi skulle komma någon dag under veckan.. han ba jaha men jag har inte varit här, men han lät precis lika som killen som ringde några dagar innan. Redan han som ringde första gången sa också de att han inte hade varit där när jag berätta om att jag varit borta över helgen.. haha skumma typer.. vågar man köpa soffa där då? ;) Jodå de ska man väl våga! Hoppas jag.

Imrogon ska jag väl försöka pallra mig iväg till polishuset också och hämta ut mitt pass som kom redan efter två-tre dagar efter att jag hade gjort det. Snabba ryck där ni ;)

Nusse ligger och snarkar så ljuvligt inne i sovrummet gullefjärten där;) Han hade ju som jag skrev tidigare ont i örat.. och när han skulle upp i morse hade han ännu ondare och va därför till vårdcentralen. Stackars liten hade öroninflammation så nu är det pencilinkur som gäller i fem dagar ;) Ska väl snart mysa ner mig hos honom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar