söndag 15 augusti 2010

Sjuk..

Sitter här hemma och har OC maraton med mig själv medans Mange har åkt iväg till Stockholm för att gå på Hammarby match. Känns så ensamt och man blir så rastlös när man bara ligger i soffan hela dagen men orkar ändå inte med att göra nånting annat, blir svettig så fort jag rör på mig.. har satt på matchen på tven som började nyss.

Som ni förstår blev det inget jobb för mig idag, hatar att behöva sjukanmäla mig. Man känner sig så dum för man vet hur svårt det är att få in folk, speciellt på en helg dessutom. Men visst fanns inte så mycket jag kunde göra åt saken idag, har ingen ork till nånting. Och har ångest för pengarna som jag kommer att förlora nu.. Skönt alla fall att jag var ledig i morgon så jag har en dag till att vila ut mig på! Proppa i mig massa alvedon och sinova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar