tisdag 3 augusti 2010

Tisdag

Nu har jag varit ute och flängt rikigt! Först styrde jag mot polishuset. Där jag skulle göra ett nytt pass då mitt gamla gick ut i Juli, och man måste ju ha pass med sig när man ska ut och resa! =) Sen åkte jag upp till Gränby där jag införskaffade mig lite alkohol! Sen gick jag runt och kikade lite medan jag väntade på att syster skulle sluta. Jag skulle färga hennes hår, men hon orkade inte så jag stjussade ner henne till stationen istället.

När vi var på väg ut från Gränby så blev vi stoppade av sånna där Treförsäljare som står precis utanför systemet.. Linnea stannade men jag ställde mig en bit bort för jag orkade inte lyssna, men eftersom hon aldrig kom så gick jag fram och lyssnade.. jag gav lite småpikar som om de var värt att binda upp sig i två år osv.. och helt plötsligt så börjar försäljaren att gå på mig.. och säga typ " du är så sjukt självisk" och "Du tänker ju bara på dig själv" då börjar jag gå därifrån.. och då skriker hon efte mig typ "Du ska ju inte bestämma eller lägga dig i hennes val" och då skriker jag tillbaka "Det är min syster och jag säger precis vad jag vill" Alltså vilken jävla idiot!!! Tror dom på fullaste allvar att dom får kunder genom att bete sig som skit :S

Sen kom Linnea skrattandes ut därifrån och ba haha Tre är ju det sista jag skulle ta! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar