lördag 14 augusti 2010

Snyft

Tog mig igenom nästan hela jobbardagen idag eller smet iväg cirka en halvtimme tidigare. Jag var ju ändå klar och orkade knappt hålla upp huvudet längre.. Väl hemma vat det ner i soffan direkt där jag gjorde Mange sällskap som låg och kikade på serien Sopranos. Somnade till och med ett tag. Känner mig helt dåsig, hängig och väntar bara på att förkylningen sa bryta ut helt. :/ VILL INTE VILL INTE. Det är inte rättvist att behöva vara sjuk mitt i sommaren i denna hetta. :( Och dessutom på en lördag när man var så sugen på att göra nånting lixom och när man vet att det är massa folk nere på stan eftersom att det är American car show idag. Det hade ja verkligen velat gått på. Men nä idag är det faktiskt synd om mig.

Hur ska man palla av att jobba imorgon då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar