tisdag 10 augusti 2010

Kikat film..

Ikväll har jag kikat på film, Leap Year hette den, sevärd :) Mange kikade ett tag men sen var han tråkig och skulle sova för han hade ont i örat. Jag tror vi har smittat varandra där. För jag hade ont i örat i flera dagar för några dar sen.. men nu har de gått över som tur är! Men därför Mange har fått de kanske, stackarn.





Imorgon har jag sovmorgon! Skönt faktiskt, men de trista är dock att jag jobbar kväll.. långpanna också 13,30-22. Huuuaaa mig vad jag inte alls är sugen. Men man måste ju tänka på pengarna. Jag tog flera extrapass nästa vecka och några dagar veckan efter så jag har pass tills innan vi åker i alla fall. Så nu slipper jag grubbla på det mer, men det dryga är ju att man inte får dom pengarna förän i september.

Kollade shemat idag inför höstterminen. Som jag trodde så kommer jag att missa två föreläsningar/ introduktioner.. känns inte det minsta kul, men vad gör man inte för att få komma utomlands ;) Försöker få Mange att han ska vara där i stället för mig.. hahaha lyckas ju sådär lite halvbra, för han tror att han har lektioner då, men om han inte hade så kunde han det och det är ju snällt av gulleponken. Jag såg också att jag kommer att läsa två delkurser parrallellt med varandra samtidigt.. det låter som MYCKET plugg... hahah lycka till Malin. Jag som knappt pallade av att läsa en delkurs lixom. Men vi får väl helt enkelt se hur de blir med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar