söndag 22 augusti 2010

Helgen över för denna gång

Så var det åter söndagkväll.. och en ny vecka börjar i morgon. Fast det som är så bra med denna vecka är ju att jag bara har två arbetsdagar att se fram emot för sen drar vi mot utlandet! Och det ska bli så riktigt underbart skööönt må jag säga.

Åhh vilken underbar helg det har varit.. LEDIG! Kan det bli bättre? Hur spenderade jag den då? Jo..

Jag och Älskling åkte ut till familjen i Österby igår eftermiddag. Linnea och Christoffer kom hem till oss en sväng innan det bärde av mot vischan ;) Mina små söta brudar var ju hemma hos mamma och pappa den här helgen så det var extra roligt att komma ut. Kvällen spenderade vi med god middag, haha tacos som vanligt ;) och sen gick vi ner en sväng till simbadet och spatserade.. väldigt mysigt! Sen vart det filmmys innan vi bäddade ner allihop.. då vi skulle upp tidigt i morse. Vi åkte på en riktig familjetripp till Furuvik. Så vi packade bilarna och for iväg! Tur med vädret hade vi ju också så bättre kunde det ju inte bli! Först kikade vi på alla djuren och lekte Wild kidz såklart ;) Innan det var dags för karusellåkning! Jag, Moa och Julia var dem som åkte haha förutom morsan som följde med i spökhuset ;) Och vi fick även med Älskling, Linnea och Christoffer i Discokarusellen.. riktig höjdare faktiskt =) Jag blev förvånad måset jag säga över utbudet.. jag hade verkligen inga förväntningar över huvudtaget.. trodde typ att de skulle vara två karuseller eller nått. Men det fanns ju lite grann att åka endå, och Julia som var så modig och vågade åka allting! Det var riktigt kul :D

Tyvärr trodde jag att poolen skulle vara stängt, eller jag hade läst det på hemsidan, så vi missade ju att ta med oss badkläder vilket var synd för det såg riktigt härligt ut där vid poolen. Men vi tog igen det hemma i simbadet när vi kom hem. Sista doppet antagligen för i år.. hemma i Sverige i alla fall. Kallt som satan var det! Gaaah men Moa var ju med och hon tillät verkligen inte att jag skulle vara badkruka så dopp och sim vart det ;)

Lägger upp bilder senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar