torsdag 22 juli 2010

Torsdag

Idag jobbade jag 7,30-15 och sjukaste vädret var det. Först på förmiddan så var det blåsigt men varmt och så fort man klev innanför dörren hos nån gammling så kände man hur svetten rann. Men sen vid lunch började det spöregna och åska! haha då var det bara på med regnkappan när man skulle ut igen ;) Kanske inte snyggaste men vad gör man inte för att hålla sig torr ;)

Jag känner bara för att åka bort någonstans! Haha jag som precis varit borta, men jag kan lova att det är då man får mersmak och vill åka igeeen o igeeen ! Och inte alls har lust att jobba. Jag har blivit så sugen på att dra till Göteborg och gå på Lisseberg! Efter att en tjej på jobbet har suttit och snackat om det. As sugen, men synd bara att det är så långt bort för att dra över en helg.. :/ Jag och Mange har ju pratat om att vi i alla fall ska åka nånstans tillsammans på en liten minisemester innnan sommaren är slut. Men vi vet inte rikigt vart än. Blir väl troligen antingen typ Leksand som vi pratat om eller Kolmården kanske eller vem vet Gbg kanske ;) wihoo vi får väl se :D Synd bara att sommaren går så fort :( Jag känner typ att jag inte har några helger kvar innan sommaren är över och det är bara på helgerna som jag och Mange kommer att kunna hitta på någonting på eftersom att han inte har någon semester och jobbar mån-fre.. surt surt! Men sånt är livet.

Skulle vilja dra till Grönan eller Skansen också! Haha mycket som Malin vill göra! =) Men det dryga är ju att det är pengarna och tiden som hindrar en från allt det rooliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar