torsdag 29 juli 2010

Regnig torsdag

En inte allt för glad Malin kom för inte alls länge sen hem från jobbet.. Blir irriterad på vissa som planerar shemat hur dom tänker att man ska hinna med allting.. :S Hela jävla dagen har bara vart ett stort stressmoment. Sprungit hit och dit och fick en halv rast plus att jag jobbade över, och då gav jag bort ett ärende till en kollega också. Och detta väder gör ju inte saken bättre!! Helt genomblöt lixom.. Nej nu vill jag bara krypa ner under täcket och kika på nån film, och att maten ska stå på bordet ;) *Önsketänkande*


Igår var jag och Älskling iväg till Stockholm i alla fall. Det vart ju riktigt fint väder på eftermiddagen, det såg lite molningt ut på förmiddagen men nej det vart faktiskt riktigt fint! Så vi prickade in en bra dag att åka på ;) Så mysigt att komma iväg med Mange, så längesen baa han och jag gjorde nånting tillsammans. Och det där lär ju bli det enda vi kommer iväg på i sommar troligen. Vi åkte massa roligt och såklart kärlekstunneln.. men tyvärr lyckades vi inte med korten iår. haha. Men det var as mycket folk där köerna var så långa! Så det var ju lite trist. Men helt klart värt det ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar