söndag 11 juli 2010

Söndaaaa

Sista dagen på jobbet idag innan ännu en veckas semester!! Det känns såå skönt ;) Jag bara älskar att vara ledig på sommaren!! Då man kan njuta av det underbara vädret ;) Fast regnar det så skulle man ju lika gärna kunna jobba faktiskt. Men som det har varit nu de här senaste dagarna när jag har jobbat då kan jag lova att man inte velat något annat än vart ledig!! Men aja nu är jag de alla fall :D

När jag kom hem började jag packa resväskan.. haha eller snarare mina små resväskor. Lite ute i sista minuter sådär men det är ju ganska typiskt mig de ;) Och nyss så var jag och Älskling iväg och tränade i denna hetta! Men något konstigt hände mitt knä :S När jag hade sprungit en sådär fem minuter bara börja högerknä fucka totalt, gjorde as ont :S men jag pinade fem minuter till sen gick jag lite men då kändes det bannemig ingenting!! Så jag började springa igen och efter ett tag slutade smärtan som tur var!

Nu nalkas det käk! Haha riktig söndasmat.. blodpudding :D Sen kolla så att allt är med och packa in i bilen och viktigaste!! Kolla oljan! Sen hade jag tänkt att vila några timmar innan avresa. Sen bär det av mot Nyby och gänget sen drar vi mot G-land! ;) Here we comes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar