fredag 30 juli 2010

Fredag

Har man det bra eller? Jag mös ner mig under täcket igår till en film, fy så jag frös. Kände mig inte alls nå bra, hängig och dåsig. Så när Älskling kom hem lagade han mat och sen kikade vi på en film som hette Prime. Riktigt bra! Men hatar filmer som inte slutar lyckligt.

Imorse kände jag mig inte heller på topp, men gick i alla fall till jobbet. Jag tror att det var vädret som gjorde att jag kände mig hängig faktiskt för senare på förmiddan kom solen fram och nu känner jag ingenting haha, nej men man vet ju aldrig ;) Slutade egentligen fyra idag men tog ut lite tid från igår så jag kilade hem lite tidigare. Det var flera sjuka på jobbet i helgen så jag var snäll och sa att jag kunde jobba några timmar i morgon. Sen tog jag extra pass på måndag med, jag måste ju jobba extra för annars blir det inte mycket extra pengar i september. Får ju studielånet då men man vill j såklart ha mer än de! ;)

Nu vill jag bara att Älskling ska komma hem så vi kan åka och handla lite mat, det börjar nämligen sina här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar