tisdag 20 juli 2010

Tisdag

En dag på jobbet idag då.. slutade halv fem och när jag kom hem höll Äskling på med maten, snuttenutte min =)

Jag känner mig fortfarande helt slut i kroppen och hur trött som hellst. Fick ju som jag skrev igår några timmars sömn på morgonen/ förmiddan innan jag skulle iväg till jobbet, sen gick jag isäng ganska sent på kvällen och i morse ringde Manges klocka klockan 4.. tror ni man kunde somna om efter de eller?? Nej, såklart inte!

Haft en härlig vistelse på Gotland =) Med massa sol och bad och jag bara älskade det! Det tog verkligen emot att behöva packa väskan för hemgång.

Imorgon är min enda lediga dag denna vecka, då äntligen kan jag få sova ut ! =) Men sen ska jag åka ut till Vattholma och till Beliie Boo och Hugo!! :D:D Äntligen, som jag längtat efter att få se deras lilla knoddis !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar