onsdag 21 juli 2010

Mysig Ledig Onsdag

Helt fucking underbart! I morse vaknade, kan ni tänka er, Malin halv elva. Haha och måste säga att det var mycket skönt att sova ut! =)

Efter lite frulle och en dusch drog jag ut mot Vattholma för att hälsa på Bella som det var hundra år sen jag träffade och hennes lilla Hugo som jag som jag inte hade sett än. Så söt han var och såå liiten :O Kan inte fatta att en människa kan vara såå oerhört liten! Madde var där också men hon gick efter ett tag och strax därpå kom Emma och hennes pojkvän på besök! Henne hade man inte heller träffat på hundra år, så det var jätte trevligt! Och hon som är höggravid också, hon hade inte långt kvar alls. Beräknad den 2 augusti så spännande med massa bäbisar tycker jag ! Så ni kan ju tänka er att det blidde mycket bäbiiprat ;) Mycket mysigt! Jossiiie possie var även hon ute i krokarna ;) Hon hängde på mig in till stan igen senare när det var dax för käk! =)

Väldigt trevlig dag med alla brudsen och lilla söta Hugo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar