lördag 24 juli 2010

Lördag

Imorse gick jag upp tidigt för jag skulle iväg och jobba, tack och lov så slutade jag halv ett. När jag kom hem så övertalade jag min älskling att vi skulle åka och kika på lite möbler, blandannat soffa och köksbord som verkligen är nästa "stora" inköp på listan. Vi begav oss till Chilli först och där kan man ju gå och strosa hur länge som hellst!! Bara älskar den affären. Men tyvärr kom vi därifrån tomhänta och åkte istället till IKEA haha. Där köpte vi däremot ett skrivbord. Något som vi också har varit tvugna att köpa nytt eftersom vårt nuvarande först och främst inte är ett skrivbord utan en möbel och för det andra är alldeles för lågt.

Egentligen skulle jag och baby åkt till Gräsö idag. Men så blidde det inte och det pågrund utav vädret, så jäkla trist att det ska regna!! haha alla gamlingar på jobbet är överlyckliga över att det är svalare och regn medan en annan ba NEEEEEEEEJ GE MIG SOOOOL !! ;) Man blir så deprimerad när det regnar känner inte alls för att gå utanför dörren. :/

Men hoppas på sol tills på tisdag för är det de så åker jag ut till ön då istället! För då har Malin nämligen två dagars ledigt ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar