torsdag 1 juli 2010

Stan

Klockan är halv fyra och solen har fortfarande inte kommit fram, så typiskt precis en sån här dag som man ville göra någonting roligt på! Så kommer vädret och förstör.. Bara solen hade kikat fram lite så hade jag legat i Fjällnora nu men nej inte de, så sitter man här hemma i stället. Det vart en vända på staden med ElinPelin. Vi införskaffade oss lincvätskor haha så roliga inköp ;) Sen träffade vi på Pullerullan och vi begav oss ner mot stadsparken med en påse nyköpta jordgubbar. Vi satte oss vid ån och myste i "sommarvärmen" :D

Vi försökte planera kvällen med en massa olika förslag men jag tror det kommer att sluta med att vi sitter hemma hos Elin och dricker lite grann och går ner på stan senare, antagligen blir det väl SALT eller Skeppet! Där är det mysigt!

Nu blire alla fall träning på Nautilus för mig och Äliin! Jag skulle egentligen ha tränat med baby ikväll när han kommer hem vid sju, men det blir så sent, och jag ska sparka Elin i stjärten så hon rycker upp sig vad det gäller träningen ;) hihi Så idag är det ett ypperligt tillfälle !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar