måndag 26 juli 2010

Godmorgon!

Vaknade vi nio idag. Eller först vi åtta men då tyckte jag att det var för tidigt att gå upp så jag försökte somna om och det lyckades jag ju med. Jaha, ensam hemma nu då, älskling har ju åkt iväg till jobbet och Pullan också. Så jag får väl få runt och plocka lite idag då kanske. Tvätten sen igår behövs väl tas rätt på och sen finns nog annat också att pyssla med.

Jobb ikväll med, 16,30-22. Ingen jag känner för alls.. men som man brukar säga: man får tänka på pengarna! Och idag kommer väl lönespecet;) hehe det ser jag fram emot!

Men jag undrar vart det fina vädret tog vägen! Är sommaren slut nu eller? Jag hörde på jobbet för några dagar sen att det skulle komme en värmebölja igen den här veckan.. men som det ser ut nu så tycker jag inte att det verkar stämma! :/ Jag vill ha tillbaka värmen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar