måndag 26 juli 2010

Måndag!

hahah öjjj vilken dag. Den har väl gått både upp och ner kan man säga.. i morse började jag med att vara lite duktig och bäddade sängen med nya påslakan och dylikt.. men sen tog det stopp och tvätten fick ligga kvar i korgen med sin frånvaro. Istället drog jag ner på stan och mötte upp Jossie Possie med kidsen ;) Vi kikade runt och jag bytte peircing på Darkwell, haha 225 spen fan de va dyrt. Hade man lika gärna kunnat bytt själv men men nu ere gjort alla fall. Vi satte oss vid ån och tog en varsin glass! Så mysigt :D Och William den vildingen ;) och söta Milton i vagnen! =)

Sen var det dax att bege sig hemåt och fixa ordning innan jag skulle dra iväg och jobba. Huuu inte va jag sugen, men sista dagen alla fall innan två dagars ledighet. Så de känns skönt nu, o få vila ut sig lite!

Posten hade kommit när jag kom hem = lönespecen. Och man kan ju säga att jag vart allt annat än glad. Fattar inte jobbat i två månader, alltså junis timlön och julis månadslön. 21dagar totalt. Har inte räknat ut timmarna men lönen va skit dålig alla fall.. kännd som jag fick alldeles föör lite. Alla andra som jag pratat med som gått över på månadslön har fått typ dubbelt så mycket som jag fick. Stor besvikelse, känns så ovärt att jobba o slita och att man inte får nånting alls för det. Det suger!

Sen alla fall drog jag till jobbet, dubbelraden idag med, med en kille jag inte jobbat med tidigare. =) Fattar inte men allting tog som sååå mycket längre tid idag mot vad det brukar.. :P haha in i tid kom vi tillslut.. men de tack vare att en gubbe inte skulle ha hjälp. haha jaaaaaaaa hehe =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar