torsdag 8 juli 2010

Jobbigt läge

Jodå!! Det gick vägen ;) Så duktig man känner sig efteråt. Så typ det första man gör när man kommer hem är att proppar i sig middag, det känns ju inte bra när man precis har tränat.

Nordea har dragit 50:- för mig :/ Eller det var väl jag som var korkad. Jag skulle tanka igår, och då trycker man i ett maxbelopp när man betalar med kort. Det gör man alltså innnan man tankar. Då tryckte jag i 300, ´men jag tankade för 250. Men nu står det på internetbanken att dom ska dra 300 i alla fall. Så då måste de ha registerats att jag skulle tanka för 300.. fast det står när man trycker maxbelopp!! Då tror man ju att man MAX får tanka för så mycket.. inte att man måste det.. :S Aja det var inga stora pengar men drygt alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar