onsdag 28 juli 2010

Onsdag

Idag sov jag länge! =) Skönt! Och strax efter jag vaknat till ringde Mange på vår nya hemtelefon, ja ba började undra vad det var som lät om jag hade bytt signal på mobilen, men det hade jag ju inte. Så kom jag på att juste jag köpte ju en ny hemtelefon igår..


Igår donade jag med lite allt möjligt tror jag, skulle skruva ihop vårt nya skrivbord men det lyckades jag ju inte med så bra, eftersom att ena skruven inte passade. Så det var bara till att åka tillbaka till IKEA och byta den. Då passade jag på att gå in en snabbis på Media Markt också och köpte en telefon som vi vart utan i några månader. Amazing hade ju bitit sönder sladden på den andra smarta katt. När jag kom hem skruvade jag färdigt och grejjade med lite annat innan Mange kom hem och det var dax för käk.


Sen drog jag till ElinPelin. Vi satt ute i hennes trädgård och hade lite rosémys! Så mysigt! Etfer ett tag kom August och gjorde sällskap han skulle vidare på nån fest men kom tillbaka lika snabbt för det hade tydligen inte blivit nått. Efter jobbet kom Semlan och sällskapa oxå! Väldigt trevligt, de sluta me att vi hamna på Mcdonalds.. och när vi kom därifrån mådde man ju inte så bra.. :P Tack älsklingar för en trevlig kväll!


Idag var väl tanken att jag och Älskling ska åka till Grönan, eller det hänger väl lite på hur Mange känner med tanke på att han gick upp tre i natt. Jag kom hem runt tre och hans klocka stod på fyra för han hade öppning idag. Men då gick han upp istället eftersom han var rädd att han skulle somna om och inte vakna av klockan.. stackarn! Så han måste ju vara rätt trött ju. Så vi får se hur det blir med Stockholm. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar