torsdag 8 juli 2010

Tillbaka på jobbet igen!

Nyligen hemkommen från jobbet. Det var min första dag idag på två veckor, haha det kändes lite segt i starten måste jag säga att få in rutinerna igen.. men det gick ju snabbt så var man inne i det som vanligt igen. Åh så varmt det har varit, verkligen ingen höjdare att jobba i denna värme. Men jag är ändå glad att jag inte jobbar heldag inomhus! Utan att man får cykla runt och vistas utomhus. Skulle döö och bara vara inne, nej usch så tråkigt! Då skulle jag bara längta ut! Nu har jag tre till dagars arbete framför mig. Så då vet ni hur min helg ser ut. KUL ! :P

Igår var jag på familjeutflykt, så längesen det var man var det. Har nog inte vart i väg med bara familjen på år och dar tror jag. Men det var väldigt trevligt. Det vart Gräsö i alla fall och tur var väl det ;) Så jag har saknat mitt Gräsö.. Ville inte åka hem när man visste att man skulle upp tidigt och jobba dagen efter.. Men mamma och pappa pratade om att dom kanske skulle ställa ut husvagnen där i sommar alla fall, troligen en månad och då kan ni ju gissa vem som kommer att åka dit! JAAG!! Gillas ;D

Imorgon kväll åker jag ut till Semlan och Dalby för sista fixen med bilen ;) Då är det sprayning och heltvätt som gäller! Sen hoppas jag att min pärla kommer att blänka ;)





Familje tripp till Gräsö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar