torsdag 6 oktober 2011

Torsdag

Idag har jag jobbat till 12,30. Fick ta bilen för jag var lat å orkade inte gå. Då min kära cykel fortfarande står kvar på stan..

Igår fixade jag med åtgärd av bilen. Bokat reparation hs Upplands motor i nästa vecka och då skulle de tydligen släcka min besiktning oxå. Så jag slipper åka och göra ombesiktning! Låter tipp topp. Känner att det bara är skönt att slippa boka ombesiktning osv.

Hmm har jag någonting mer att berätta då? Inget jag kommer på. Eller jag sitter och kikar påfargadelincer.com och funderar på att beställa ett par gröna lincer. Jag tror att det kan vara snyggt att ha gröna ögon när man är brunett.. Eller vad tor ni ?

Sen sitter jag och funderar på mitt hår oxå. Känns faktiskt jätte skönt/ kul att vara brunett. Jag behövde verkligen en förändring i min tillvaro. Men jag tänkte om jag skulle ta och färga igen kanske eftersom jag känner att det har blekts endel sen jag gjorde det. Fast det var jag ju fullt medveten om innan jag gjorde det förstås. Men funderar om jag ska göra själv eller bara köpa nått hos nån frisör och göra själv hemma. Men vet inte vilken färg riktigt jag vill ha!? Nått förslag?!

Sen de där eviga längtan efter extensions..! Haha Men har man verkligen råd det är frågan? ;) Mjaa kanke inte just nu, men kanske är värt att spara till?! Tror nämligen på bättre resultat om man är brunett än blondin. Speciellt så blond som jag var innan lixom.

2 kommentarer:

  1. Tycker du ska lägga i en "brun färg med rött i" Sååååå snyggt!! Tror du skulle passa i de!! Du passar ju i allt Snygging!! <3 Hehee Kram på dig!! Thessan!!

    SvaraRadera
  2. Jaa men de är snyggt, me lite rött i!! ;) Taaaack gumman!<3 KRAAAM <3

    SvaraRadera