fredag 14 oktober 2011

Fredag

Imorse ringde klockan alldeles fööör tidigt. Jag ville inte gå upp, hade en tanke på om man skulle ta och "försova sig". Hahha men nej så vart det inte. Tog mig i kragen och pallrade mig upp ur sängen för att hinna med bussen till skolan. Hade nämligen förläsning mellan 8-10. Som sagt så har ju min lärare en förmåga att dra ut på sina föreläsningar, men idag ska ni veta att vi hade tur och fick 15 min rast. Fast då fick vi ju sluta 10 minuter sent oxå haha. En annan lärare öppnade dörren till salen och kikade in medans vår lärare Tor var i full gång med att prata, så upptagen att han inte ens märkte av att någon kikade in. Den andra läraren i alla fall blängde surt på honom och skakade på huvudet. Som om han inte tyckte att det var okej med att dra över på sina lektioner haha. Men vilket fall som helst så gick han ut och stängde igen dörren efter sig.

Efter lektionen så tog en sväng in på Actic och körde ett träningspass. Väldigt skönt efteråt. Känns verkligen som att jag borde träna bort gårdagens alla kakor och andra onyttigheter!

När jag kom hem så duschade jag, käkade upp sista biten som var kvar på smörgåstårtan och nu hade jag en tanke att jag skulle sätta igång med plugget. Jag har ingen som helst ork att ta tag i all disk som blev sen igår! Det får bli ett senare bekymmer.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar