tisdag 11 oktober 2011

Min dag

Hur har er dag varit idag då ? :)

Min har väl varit helt okej, det har dock inte hänt så mycket utöver det gamla vanliga. Jag började med att plugga lite i morse innan jag tog bussen till skolan där jag hade seminarium mellan 12-15. Det gick väl hyfsat! Men jag fattar inte varför jag jämt ska bli så jäkla nervös !! Kan någon ta och förklara det för mig..?!?!

Vi slutade lite tidigare och då gick jag ner på stan och tränade på Actic, helt by my self. Duktiga jag! (: Efter ett svettigt gympass så traskade jag hemåt. Stannade som jag skrev tidigare på Kvarnen och hämtade ut mina nya lincer med färg. Mötte även Mange där utanför och hann säga hej innan han skulle vidare på jobb. Ovanligt?? Jag gick hem och tog en dusch, diskade, lagade middag och satte igång med plugget IGEN! Så nu äntligen är jag färdig med min feedback på distanskursen. Som egentligen skulle ha skickats in i förra veckan men det gör väl inte så mycket hoppas jag! Känns skönt med lite avbockningar på pluggfronten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar