onsdag 5 oktober 2011

Skit dag!

J*vla skitdag..! Eller i och för sig hela dagen har ju inte varit fruktansvärd. Började med att ha föreläsning mellan 10-12. Där jag fattade nada, gubben (läraren) förklarar på ett så gammeldags sätt så man inte hänger med och dessutom kan jag ju inte påstå att Sveriges ekonomiska historia är sådär hyper intressant heller. Så det gör ju inte saken bättre.

Cyklade ner till Actic på stan där jag skulle träna. Tappar nycklarna i marken och cykelnyckeln går av. Lyckat att få upp cykeln efter det.. Så fick ta och släpa cykeln med låset i över hela stan.. Folk måste ju ha trott att jag stulit den någonstans eller nått! Men det var för tungt för att dra hela vägen hem så fick lov att ställa cykeln vid Burger King istället. Så irriterande!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och tänkte göra i ordning lite lunch. Sedan måste jag ringa lite samtal till olika verkstader angående bilen som måste fixas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar