onsdag 26 oktober 2011

Tentaplugg

Hallå ! Idag har en väldigt ambitiös Malin suttit och studerat på Ekonomikum tillsammans med Christina. Vi satt även igår och i morgon funderar jag också på att åka till nån skola så man kan koncentrera sig. Tenta på fredag! Uuuuuh gilla INTE!

Sociologitentan - Underkänd
Engelska uppdraget - Godkänd
Forskningsmetods tentan - Underkänd

Såååå alltså, mycket att ta igen! Fullt upp. Så ni vet vart jag håller hus lixom!? Ja har inte gått och dött, bara nästan. Åtminstonde så har jag stor lust att begrava mig själv just nu huuuuaaa mig.

Åker om cirka fem veckor också, men inte ens det kan jag glädja mig åt just nu känns det som. Känner bara en stor stor ångestklump i magen så fort jag tänker på det. Resan alltså. Inte minst när jag tänker på allting som jag kommer att missa här hemma..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar