måndag 3 oktober 2011

Studieteknik

Vi beslutade att skippa syon idag och ta det i morgon istället. Jag hade nog att göra med mina studier! Hann få ihop en A4 sida så nu återstår bara en till. Det är skönt så fort man kommer igång med plugget.

Kom hem alldeles nyss från studietekniken. Kändes egentligen lite onödigt att gå på den, men en sak som jag fick veta som jag inte visste innan var vilken slags studiemänniska jag är. Det fanns fyra olika sätt och jag var en Kinestetisk person. En sådan som lär sig bäst genom att göra själv och exprimentera. Oxå genom att vara ute i verkligheten. Vette tusan om det stämmer men haha. Men jag tror själv att jag lär mig bättre genom att någon förklarar för mig oc drar paralleller till verkligheten än att bara läsa en bok rätt upp och ner. Då fattar jag oftast nada haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar