måndag 10 oktober 2011

Måndag

Tillbringade förmiddagen fastspikad i boken.. Sen träffade jag min grupp runt halv ett då vi delade upp arbetet. Jag och en tjej fick en punkt att prata om i morgon då vi har seminarium. Alltid lika "roligt".. NO NO Men det ska nog gå bra, tror jag. ;)

Efter att vi var klara så gick vi ner mot stan och jag var in på Figaro och köpte lite hårfärg. Ska jag vara ärlig så vet jag knappt själv vad det blev för färg men det var nog något liknande som jag redan har bara att det skulle bli mörkare eller nått?!? Haha jag sa i alla fall att jag litade på dem..!! Vilket jag faktiskt gör oxå. Sen gjorde jag lite små ärenden när jag ändå var nere på stan innan jag traskade hemåt. Jag var bland annat in på Stadium och kikade på vinterjackor.. Vilket det snart är dax att införskaffa sig. Jag tror att det får lov att bli en sådan här iår.. Har haft röd ett tag nu så känner att jag vill ha lite förändring. Även om jag tycker att det är sjukt snyggt med röd jacka om man ä brunett. Men jag har ju faktiskt en sådan som hänger här hemma i garderoben om det skulle vara så..


Visste föresten inte att det var samma jacka för både dam och herr. Är det något nytt de har börjat med ?? Eller är det bara jag som inte hänger med kanske..!


Nu alf så har jag precis käkat lite lunch, pasta och tonfiskröra.. MUMMA! Å senare håller jag tummarna på att syster orkar pallra sig hit för att hjälpa mig med att färga håret. (Y) Vet nämligen att även hon ville ha hjälp med att färga sitt hår så då tänkte jag att vi kunde ta två flugor i en smäll och färga varandras hår! Smart idé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar