fredag 14 oktober 2011

Min 22års dag!

Då har dagen då jag fyllde 22 passerat. Jag hade verkligen en toppendag på alla sätt och vis. Började med att fixa mig iordning för att sedan dra ner på staden i det härliga höstvädret som det var igår. Där jag träffade på söta Jossan! Vi strosade runt och kikade i alla möjliga affärer och jag passade på att köpa en ny vinterjacka på rean! Det vart den som jag pratade om i ett tidigare inlägg! Måste erkänna att jag vart lite småsugen på en vit jacka, för det skulle va grymt när man är brunett, men jag visste att Mange hade pratat om att han ville ha en vit så jag ville inte riskera att vi skulle gå och se ut som två tvillingar i vinter..! ;) Å tur var väl det för senare på eftermiddagen passade även han på att införskaffa sig vinterjacka på rean! Så nu vet jag vems jacka jag kan låna i vinter ibland haha! ;) Gjorde faktiskt en invigning på den redan idag..!

Runt 15 -tiden igår så tog jag bussen ut till Upplands motor och hämtade bilen, mötte upp Mange utanför. Vi hade tur för räkningen stannade på 1149:-. Billigare än vad jag hade trott! SKÖNT! :)

När vi kom hem var det bara att fixa klart smörgåstårtan och invänta gästerna som skulle komma och det stod inte på förän alla kom! Jätte trevlig kväll med mycket fina presenter! Bland annat så fick jag 2 parfymer, en vågtång, presentkort på IKEA och HM, pengar, blommor och jätte fina ljuslyktor! < 3 TACK ALLA NI ÄR GULD VÄRDA !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar