söndag 2 oktober 2011

Sunday

Tror att det ärförsta söndagen på väldigt väldigt länge som jag vaknar upp som en pigg och glad tjej. Skönt att för engångs skull slippa vakna upp med smällande huvudvärk, illamående eller vara allmänt super seg. Alltså helt enkelt slippa baksmälla. Riktigt skönt faktiskt! (:


Gårdagskvällen tillbringades ute i Dalby hemma hos Semlan. Tanken var att vi skulle laga mat och chilla men så fick vi lite middagsgäster som ville grilla. Antagligen min absolut sista grillning för iår. Så det blev en trevlig kväll trots att jag bara smuttade lite på vinet..! ;) På dagen däremot var jag ensam hemma efter att Elin och Tommy hade dragit på kryssning dom j*vlarna! Inte alls avis haha! Och Mange var och åkte eckerölinjen och lilla jag hade hur tråkigt som helst.. Stackars mig! Egentligen skulle jag ju ha behövt pluggat men den orken fanns ingenstans. Ovanligt va!


Idag så tänkte vi åka på mickelsmässan i Örnsundsbro. Var ju där förra året och jag tyckte att det var hur mysigt som helst! Även om man inte har tänkt att shoppa en massa så är det roligt att bara gå omkring och kika..! Sen måste jag i alla fall hem och ta tag i mina studier..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar