tisdag 4 oktober 2011

Tisdag

Precis ätit middag helt by my self då mina andra sambosar är ute på jobb å har sig. Jag lagade till en egen Elin inspirerad kockelemock gryta med nudlar, bacon och grönsaker! Vilket smakade riktigt gott! (:

Vad har jag sysslat med idag då? Jo ni minsann imorse så hade vi besiktning på bilen, vilket inte gick så bra dock. Den fick nedslag på ett bälte i bak som tydligen inte fungerade.. Så det blir till att ordna det och sen tillbaka på ny besiktning igen inom en månad. Jätte trist! :( Men men.. Det är bara att bita i det sura äpplet.

Sen åkte jag och Mange och tränade innan jag stjussade honom till hans jobb i Uppsävja. Sen drog jag hem och duschade snabbt innan jag skulle ner på stan och möta upp Elin. Vi skulle till Syon och prata studier vilket tog mig 15 minuter och Elin över en timme.. Haha jag började undra om hon hade gått innan mig! ;) Men icke, sedan uträttade vi lite småärenden och käkade lunch på Cupido! Älska Cupido!! Sen drog sambo till bussen och jobbet och jag hemåt och satte igång med mitt plugg.

Nu check: Inlämningsuppgift 2 inlämnad + Diskussionsfråga inlämnad ! (= BRA JOBBAT MALIN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar