söndag 23 oktober 2011

Söndag

Var ett tag sen jag hade en uppdate här minsann. Har väl egentligen inte hänt så mycket nytt i mitt alldagliga liv. Ganska mycket plugg och lite granna jobb sådär. Jag har en salskrivining nu på fredag som kommer så jag har en hel del plugg att ta tag i. Sitter just nu och har en diskussion med min grupp på portalen på min distanskurs. Vi håller på diskuterar barns lek. Riktigt intressant faktiskt ;) Sen så har jag och Elin suttit med vår engelska hela förra veckan, då vi hade inlämning på första uppdraget i fredags. Lite nojjig sådär haha på att man inte ska bli godkänd. Men det återstår väl att se. Läraren skulle tydligen bara ha max 48 timmar på sig att rätta.. SPÄNNANDE! Sen så har jag under veckan fått tillbaka en gammal tenta som jag skrev i Augusti nångång efter att jag kom hem från Turkiet, som jag tyvärr inte klarade. Stort U på den huuuuu!!

Igår hade jag ett litet mission med Jossie! Som slutade på Orange haha, not my style at all. Men det var riktigt kul faktiskt! Jag tror dock inte att man klädsel passa vidare bra in där bland alla rasta haha men va fan !!

Imorgon jobbar jag förmiddag, slutar runt 12. Sen är det bara att kila hemåt och svida om. För sen ska nämlgen jag och Mangemus ut på äventyr! Vi ska till Stockholm där vi ska sitta publik på nya tvprogramet Extra Extra !! Vilket ska bli riktigt kul :D Resten av veckan kommer att bestå mest av PLUGG för min del. Det är mycket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar