söndag 13 februari 2011

Söndag


Tittade precis på film med älskling. Så seg jag är idag usch usch. Men det har ju sina anledningar haha självförvållat. Vi har legat i soffan större delen av dagen och vi tog oss äran att beställa pizza en dag som denna. Bella kom förbi en sväng tidigare idag oxå, men tyvärr så sov hennes lilla sötis så jag fick bara titta på honom. Så stor han har hunnit blivit!! Galet så tiden går fort, det är ju verkligen på de små som man ser det!

Igår då. Började dagen med att åka ut till Alunda för att fira Moa som fyllde år. Det var väldigt trevligt och träffa de små charmtrollen igen! Vi hade äran att få spana in den lilla hamstern som tjejerna hade fått i julklapp. Så sjukt söt han var och så liten. Vi åkte hem runt tre och då var det bara till att fixa det sista städet. Men Elin hade nästan hunnit städa klart allting när jag kom hem! Sen var det bara till att börja göra oss i ordning inför kvällens bravader.

Det kom en massa fina flickor hem till oss! Och vi körde gärnet innan vi skulle dra ner på stan. Tog taxi ner till Platina där jag dock inte lyckades komma in. Lite för mycket av det goda för min del. Så jag Emelie och Moa gick till Bj, där höll vi oss kvar ett tag innan jag blev utslängd. Sen avslutade jag kvällen på Kalas innan jag och Pullan tog taxi hem.

Galet Galet, förfesten är alltid den som blir mest lyckad och så var det även denna gång! :) Jag hade en sjukt kul förfest med alla underbaringar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar