måndag 21 februari 2011

En helg i Sälen!

Helgen spenderades uppe i Sälen tillsammans med mamma, pappa och älskling. Vi åkte ut till Österby tidigt i fredags och packade över bagarna till andra bilen, alltså morsans o deras bil. Vi kom fram till Sälen, Tandåsalen på eftermiddagen och då packade vi in oss i husvagnen som dom har där uppe nu över vintern. Så himla mysigt!!

På lördagen åkte vi skidor i backen!! Åhh det var sååå kul, så trist att det hinner gå ett helt år mellan varven.. Men förhoppningsvis hinner vi med en omgång till innan vintern är över för denna gång! Så smidigt nu ju när dom har husvagn där uppe, billigt altenativ lixom ;) Men jag lovar att jag har en grym träningsverk nu efteråt, hela vaderna verker haha men det var det lätt värt ;)!

Helgen bara flög iväg tråkigt nog och på söndagseftermiddagen for vi hemåt igen och när vi anlände till Österby igår kväll och jag skulle starta min bil haha ja då kan ni ju bara tänka er vilken som hade starta-vägran. Jo min lilla pärla såklart.. Men som tur var så hade vi ju snälla pappa till hjälp och dom lyckades tillslut att dra igång den som tur var! :)

Awesome helg med andra ord! Bilder kommer ;)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar