onsdag 16 februari 2011

Parning på G

Jag fick ett sms i morse klockan sju från Maria som är ägare till Castor som Amazing är och hälsar på hos just nu. Hon skrev att dom nu var i full gång med att para sig! Jag som aldrig trodde att dom skulle göra det med gårdagens intryck då Amazing fräste och var väldigt skygg av sig. Men dom sa ju att alla katter tydligen beter sig så i början då dom bekantar sig med varandra!

Vad roooligt de här ska bli! Jag är helt till mig av lycka! Tänk att vi troligen kommer att få kattungar om cirka två månader som ser ut precis som Amazing när hon var liten! Hon som var jävla sööt! :)

Den där bilden var den första jag såg på henne på blocket och jag kunde inte slita mig.. Jag vart helt kär och fick ju övertala Mange att henne skulle vi ha trots priset!! ;) Och så blev det!! Vilket jag är jävligt glad över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar