måndag 28 februari 2011

Heldag i Gävle

Hemkommen från Gävlestad. Det vart mig en heldag där uppe i norr. Klockan ringde halv sex i morse och jag flög upp och gjorde mig iordning och drog sedan iväg till tåget som gick 6,49. Såklart så var ju UL stängt och jag kunde inte köpa något busskort. Alltså enkelbiljett för 120 spen. Sen nu på hemvägen så var ju självklart det där JÄ*** upptåget inställt. Hmm.. Ovanligt? Not! Så fick ta regionalen jotack, för 141 spen. Det blev mig allt en dyr studiedag i Gävle!

Till det roliga! Hade en bra dag i skolan i alla fall som tur var, men jag kände mig en aning lost där i början.. Och det kändes som att det var väldigt mycket. Fyra uppgifter lixom på en 7,5hp kurs. Inte vad jag är van med i Uppsala.. haha men det ska väl ordna sig ändå. Vi slutade runt fyra och då kom Madde och mötte upp mig och vi gick tillsammans hem till henne! Det var jätte mysigt och jag fick äntligen efter en sådär tre år haha ILLA se hennes lägenhet för första gången! ;) MYSMYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar